tirsdag 6. november 2012

en liten sniktitt








Noen før/etter bilder av spisestuen. Ingen drastisk forandring med andre ord, bare den rødlige parketten under spisebordet som har blitt sort. Skal prøve å få tatt noen bedre bilder en dag av hvordan det ser ut med spisebordet på plass + noen andre småforandringer vi har gjort.

Det eneste dumme med dette prosjektet er at det gir så innmari mersmak!
Nå har jeg lyst å male hele gulvet sort. Kanskje til våren? *smil*

Ha en finfin tirsdagskveld!


The red patch under the dining table have turned black over the weekend. I like!

24 kommentarer:

  1. Så stilig! Hmm.....fristet :) Er lyslenka fra Claes Olsson?

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kan tro det frister å male ALT sort nå!
      Og det stemmer at lyslenken du såvidt skimter er fra clas ohlson :)

      Slett
  2. Superstilig Signe!! :) Forstår godt at det gir mersmak! ;) Fin tirsdag til deg!

    klem

    SvarSlett
  3. Å, så stilig det ble!!
    Nå fikk jeg lyst til å prøve å male kjøkkengulvet:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så flott det blir i ditt nye hjem! Lekkert malt gulv. :) Har også malt mye gulv, tregulv. Det blir så pent. :)

    SvarSlett
  5. Å GURI!!

    Det blir knallfint!

    :)) ..og nå fikk jeg lyst å male gulvet igjen :)

    KLEM

    SvarSlett
  6. Blir så lekkert atte!

    SvarSlett
  7. Det der var knall! :)

    marissblogg

    SvarSlett
  8. What a great idea!! Very nice. I like it!! With love,Herma

    SvarSlett
  9. Jeg er vild med alle dine fine stole;)

    SvarSlett
  10. Kjempeflott:)

    SvarSlett
  11. Det ble skikkelig kult Signe!
    Måtte le litt for meg selv her. Når møblene stod til siden, så så det svarte gulvet nesten ut som en danseplatting..hehe. Dårlig humor kanskje...

    Digger den svarte lampa <3
    Klæm Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, slett ikke! Det har vi ledd godt av selv nemlig! ;)

      Slett
  12. Wow, innmarri tøft gjort altså, og for en fantastisk idé!

    Sprekt var det, og tipper det blir helt rått om du maler hele....!

    God klem:-)

    SvarSlett
  13. oj... du er moooodig!!! spennende!!! gøøøy å se d ferdig og på plass :)

    SvarSlett
  14. Så utrolig KULT!!
    Og for et smart teppe:))
    Tenkt hele gulvet sort a... ohhhh, lekkert!!

    SvarSlett
  15. I just love this so much! the use of different chairs and colours is wonderful.

    SvarSlett
  16. Det ser bra ut! Lurt, synes jeg! Gleder meg til å se flere bilder...

    Å, så mange fine tips jeg fikk da jeg skrollet meg nedover. Skjokoladene med skje oppi var knallfine, og sikkert knallgode også!

    Ønsker deg en fin dag
    Klem Tonje

    PS: bli gjerne med på giveawayen min. Du kan vinne lekre øreringer fra The Butterflyshow...

    SvarSlett
  17. Beautiful chairs!!!! I love the light mint!
    Hugs
    Yvonne

    SvarSlett
  18. Loving your dining table and all the fun chairs! Looks great, like it both ways, red or black!! x

    SvarSlett
  19. I like this set up, such an interesting mix & match of chairs!:D

    - Marie
    allthingsmarie.com
    International Giveaway: $100 Shopbop Gift Card!

    SvarSlett
  20. Så läckert att ha en målad "matta" under bordet. Jättesnyggt! :)

    Jag önskar dig en fortsatt fin dag!
    Kram Sofia

    SvarSlett