onsdag 17. august 2011

akkurat nå...

Leser jeg
'A Discovery of Witches' av Deborah Harkness.
På engelsk, som alt annet jeg leser om dagen.

Hører jeg på
 'I Follow Rivers' av Lykke Li

Ser jeg på
'Sons of Anarchy'

Gruer jeg meg til
Gruer meg litt til sommeren er over, men samtidig gleder jeg meg til høsten *smil*

Gleder jeg meg til
Mest av alt tur til Nederland rund juletider! Lykke!

 Har jeg lyst på
 Kokeshi dukker. Dilla!

Hva gjør du akkurat nå?

Klem og en finfin onsdag til alle som finner veien innom.
Og tuuusen takk for alle de hyggelige kommentarene om søppelbøtta og putene mine, dere er fine!
*smil*




Right now...

I am reading
'A Discovery of Witches' by Deborah Harkness.
In English, like everything else I am reading these days.

I am listening to
 'I Follow Rivers' by Lykke Li

I am watching
'Sons of Anarchy'

I am dreading
That the summer soon is over, but at the same time I am looking forward to the autumn *smile*

I am looking forward to
Most of all our trip to Holland around christmas. Oh Joy!

I am craving
 Kokeshi dolls. I have a hang-up on them!

What are you doing right now?

Hugs and a happy Wednesday to all of you.
And thank you for all your sweet comments yesterday, you are the best!
*smile*

21 kommentarer:

  1. Hallo:)
    det høres ut som du hygger deg:)
    her males det..
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  2. Such a pretty flower picture - A Discovery of Witches' by Deborah Harkness sounds interesting, is it any good?

    SvarSlett
  3. wow awesome ...its so beautiful ....
    http://fashionstyle-pk.blogspot.com/

    SvarSlett
  4. Så deilig med en reise å se fram mot:) Jeg tørker hår og skinn etter langtur med hunden min i øsende pøsende regnvær:) Jeg gleder meg til å besøke min bror og hans familie senere idag:)

    klem Trine:)

    SvarSlett
  5. Her ryddes det ..og ting gjøres klart til skolestart for jentene..
    I kveld skal jeg ut på tur med venninner...og i samme sleng benker vi oss foran tv med masse Klovn som er blitt tatt opp....
    God onsdag til deg..
    Klem!!

    SvarSlett
  6. Lekkert bilde!! kan jeg spør hvordan du har redigert det til å få den effekten?

    Klem

    SvarSlett
  7. Skjønt bilde og jeg liker sånne lister:)
    Jeg rydder - og venter på en snill dame som pleier å vaske her:)
    Ha en super dag Signe.

    Klem

    SvarSlett
  8. Nydelig bilde! Akkurat nå sitter jeg og venter på to venninner som skal komme på lunsj hos meg. :)

    SvarSlett
  9. Så mysigt du har det, jag har nyss vaknat, tog mig en rejäl sovmorgon om man säger så;) här ska det fixas och mysas också idag. Fortsätt njut. Kram kram

    SvarSlett
  10. Sounds really relaxing :D... I was only thinking yesterday it feels like autumn already in the evenings...but I want summer to last that bit longer.

    SvarSlett
  11. Akkurat nå har jeg postet et innlegg om "sweet coffie".

    Akkurat nå venter jeg på at klokken skal gå mot 14.00 - kiropraktortime.

    Nina

    SvarSlett
  12. Right now I´m having coffee! :-)

    SvarSlett
  13. Hi there...absolutely beautiful photo. And I am sitting here with coffee catching up blogs (after a really long time!!!) I have missed yours.. :)
    Naina

    SvarSlett
  14. Du er så dyktig, Signe. Med bilder og ord. Er så glad for at du er her!

    SvarSlett
  15. Akkurat nå sitter jeg og venter på at mannen skal fixe dagens middag... (lat)luksus!

    Ser ut til at du har hatt en fin start på onsdagen!

    Klem til deg,
    fra meg!

    SvarSlett
  16. Love the photo! Hope you are having a beautiful week!

    SvarSlett
  17. Akkurat nå tar jeg meg en liten husmorpause, etter middagens "strabaser". Ungene har satt seg til å se barnetv, Mannen tar seg en middagslur mellom dem og jeg får litt lese-blogger-tid for meg selv. Deilig! ♥

    Så morsomt med sånne lister, ser ut som om du har en temmelig fin ettermiddag. =)

    Ha en super dag!
    Klem fra Ragnhild

    SvarSlett
  18. Vakkert bilde Signe!
    Akkurat nå skal jeg gjøre lekser...
    Leser altfor lite jeg....
    Klem manu

    SvarSlett
  19. Er litt hekta på Sons of Anarchy, kjempe spennande. Eg og mannen hadde oss eit raid og såg sesong 1 og 2 i høgt tempo, kom oss jo aldri i seng jo... Ellers så leser eg ei bok som heiter "Hud" av Mo Hayder og høyrer på mi onsdags-liste på Spotify :)

    Du har så fiiiiine bilder :) Klem Eli

    SvarSlett
  20. that lykke li song is addicting. I also really like her tune "I know places"...its equally addicting.

    SvarSlett
  21. seems like i have missed quite a few posts! love this picture... right now, i am on holiday, reading When God was a Rabbit, taking a daily bike ride, discovering new music, eating way too much beautiful food , wishing for endless summer... xo sandra

    SvarSlett