tirsdag 24. desember 2013

G O D J U L








Her har julefreden senket seg, og hvilepulsen er på plass! Casper har vært på nattevakt, så jeg er alene om julen enn så lenge. Beina i sofaen, en god bok, radio og middagsforberedelser. Kooos!

I morgen blir det den rake motsetningen med familiejul på brygga med utvidet storfamilie i noen dager. "Mine barn og dine barn" og barnebarn og katter og hurra-meg-rundt. Det hører også jula til *smil*

Ønsker alle fine lesere en god og fredfull jul ♥



From me to you - a very merry Christmas!

7 kommentarer:

  1. Å, hvit jul... Så heldige. Kos deg.

    SvarSlett
  2. God Jul from germany :-)
    Beautyful pictures...
    Have a wonderful christmas!!
    Vicky

    SvarSlett
  3. Magisk stemning hos deg! Ønsker deg og dine en fortsatt finfin romjul! :) Klemmer

    SvarSlett
  4. Fortsatt en kos romjul til deg..og et godt nytt år:) klem

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder ♥ Håper dere har deilige romjulsdager! :)

    SvarSlett
  6. Godt nytt år! :) Gleder meg til å følge bloggen din i 2014! :)

    SvarSlett
  7. Godt nytt år til deg og dine, Signe! :)
    Jeg håper at du har hatt en herlig og koselig juletid med masse søvn, god mat og kvalitetstid med familie og venner. Gleder meg til å følge bloggen din videre i 2014 <3

    Klem fra Heidi

    SvarSlett