onsdag 9. oktober 2013

Walk-in-guestroom














En liten sniktitt inn på gjesterommet vårt, som fungerer mest som et walk-in-closet når vi ikke har gjester på besøk *smil*

Et klesstativ, en hylle til alle penskoene mine, noen knagger til å henge vesker på og et lite trillebord med belter og annet stæsj. Klesstativet har hjul, så når det kommer gjester på besøk så triller jeg det enkelt inn på vårt eget soverom.

Joda, på vårt eget rom har jeg selvsagt et eget klesskap, men der får jeg ikke plass til alt.
Da et det praktisk med et walk-in-guestroom vegg i vegg *smil*

Ha en finfin onsdag ♥


{ I dag får vi forresten installert en Duo 2 fra Nordpeis. Akkurat for sent til månedens NIB utfordring så klart, men stas likevel. Gleder meg til å vise dere bilder! }



Some images of our guestroom / walk-in-closet *smile*

11 kommentarer:

  1. Kjempefint gjesterom:) Likte knaggene dine!

    SvarSlett
  2. That shoe display is divine!

    SvarSlett
  3. So pretty, room full of light and pretty little things. I actually have similar Buddha-statue, but it has a candle light holder next to him. :)

    Thank you for the nice comment! x

    Love, Satu
    Indie by heart

    SvarSlett
  4. Deilig å ha et slikt rom! Vårt gjesterom er også mannens kontor, så der flyter det bestandig av hans kreativiteter;)

    Fine bilder

    Ønsker deg en fin kveld
    Klem Tonje

    SvarSlett
  5. heldig du er som har ett slikt rom, hos oss er alt i klesskapet på soverommet vårt, bortsett fra mannen sine skjorter har blitt forvist til klesskapet i gangen hahaha. ønsker deg en god helg :-

    SvarSlett
  6. Haha, det var en kombinasjon jeg ikke hadde hørt før xD

    SvarSlett
  7. Stine Elise18/10/13 12:05

    Så utrolig flott! Og veldig fint sengetøy! Hvor er det fra? Kanskje jeg må finne noe liknende til vårt gjesterom.


    Stadig til inspirasjon, Signe! Takk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Stine Elise
      Både sengetøyet og putetrekkene oppå er fra H&M home!
      Både mykt og fint til en billig penge :)

      God helg til deg!
      //Signe

      Slett
    2. Stine Elise18/10/13 22:29

      Tusen takk for svar, dit må jeg inn å kikke gitt!

      Og god helg til deg også! :)

      Slett
  8. For et fantastisk rom! Man må jo elske det, rett og slett!

    SvarSlett
  9. Kjempeflott :) Vårt gjesterom blir hobbyrom/roterom når vi ikkje har gjestar, hehe :)

    SvarSlett