søndag 29. september 2013

Too much of a good thing...























Pfff, er ikke noe som heter det vel! Ikke her i huset i alle fall!

Så da det lille hjørnet bak skilleveggen i spisestua skulle møbleres, falt valget på nok en hvit Karlstad sofa. Denne gangen en sjarmerende liten sjeselong + lenestol.

Lekker, klassisk, lett å rengjøre og god og sitte i - også matcher den jo resten av stua!
Why change a winning recipe sier jeg bare *smil*

Ha en finfin søndag ♥



There's no such thing as too much of a good thing! So we got ourselves yet another Karlstad, this time in the small nook behind the dining roomWhy change a winning recipe *smile*

17 kommentarer:

  1. Så innmari innbydende. Her ville jeg gjerne sette meg ned.
    Ha en fin søndag.

    SvarSlett
  2. Kan aldri bli for mye av det gode ♥

    SvarSlett
  3. Fantastisk blogg :) Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den fine lysmannen ?

    SvarSlett
    Svar
    1. Den kjøpte jeg på Kremmerhuset for leeenge siden, men de har den faktisk inne igjen nå om dagen :)

      //Signe

      Slett
  4. Så fint, og nydelige bilder.
    Ser du har Hyllis i bakgrunnen- jeg digger den altså!
    Jeg har akkurat lagt ut bilder av hva jeg har brukt en av mine Hyllis til, sjekk det gjerne ut bloggen min :)

    Ha en fin kveld.
    Klem

    SvarSlett
  5. Sånn en drømmekrok du har.....koselige puter, lyse lekre farger. Elsker alle bildene, dette er stemning av KOS! Klem fra Ann Elin :O)

    SvarSlett
  6. Nydlige bilder Signe! :) Elsker stemningen!
    Fin søndagskveld til deg!
    klem

    SvarSlett
  7. Så fin sitteplass. En skikkelig kryp-oppi-plass. Herlig!

    SvarSlett
  8. så utrolig flotte bilder, her har du virkelig fanget stemningen, lekkert.

    SvarSlett
  9. :D Som bror min seie..(han er programerer) If it works, don't fix it!
    Lekkert som alltid hjå deg, ingen grunn til å endre på det :D

    Klem!

    SvarSlett
  10. Så utrolig koselig! Det ser ut som en herlig plass å sitte å nyte en kopp kaffe/te og en herlig bok. Klem fra LilleLeo - Drømmen om badekar

    SvarSlett
  11. Skikkelig Signe, og utrolig fint!
    Nice med Hyllis også :)


    -Amalie

    SvarSlett
  12. Så nydelig og søtt med rosa da ♥

    SvarSlett
  13. Så herlig krok! :-) Ble skikkelig fint! Her kan det slappes av og nyyytes :-)

    SvarSlett
  14. Nydelig... stilrent, rent og veldig koselig :)
    Du kan å lage god-stemning du ;)
    Deilig å være tilbake igjen etter oppussingen -endelig!
    Titter snart innom deg igjen.
    Ha en fin uke.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  15. Så lunt og koseleg! Freshe puter

    SvarSlett