onsdag 4. september 2013

Please Mr. Postman





Når man bor i Vesterålen blir det gjerne til at man handler en del på nett.
I alle fall gjør jeg det *smil*

{ Ikke misforstå, her er mange fine butikker på Sortland og mye fint å finne lokalt også, men det er alltid gøy å spe på med litt fra butikker vi ikke har her i tillegg! }

Nå om dagen sitter jeg å tripper og venter på postmannen på grunn av dette:
1) Happy lights. Jeg vet - sooo last year. Men fine likevel!
2) Finfin kurv i metall. Ligner litt på denne fra Ferm Living?
3) Deilig høstkjole i sweatshirtmateriale.
4) 2 hyllis fra IKEA. Disse har stått på ønskelisten en hel evighet, så hurra!
5) Gulvteppe (140x200m) i bomull.
6) Over-knee støvletter. Elsk smelsk!

Teppe bestilte jeg med en rabattkode jeg fant hos CupoNation, så det fikk jeg for kun 299,- Score!
Kom frakt i tillegg, men likevel! 350,- for et så stort og fint gulvteppe er jo et kupp uansett.

Blir visst mye grått og sort hjemme hos oss i høst og vinter *smil*



A few things I am waiting for the postman to deliver. Please hurry Mr. Postman!

14 kommentarer:

  1. Å få ting pr.post er alltid litt spennende! Fin fine ting du venter på! :)
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  2. Nettshopping er alltid moro, og enda mer moro når man gjør noen skikkelige kupp. Gjorde kupp på noen hyller her forleden til 59,90 som egentlig kostet 599. Da blir man fornøyd :)
    De IKEA hyllene der har jeg lyst på også. Knalltøffe.
    Ha en fin dag.
    klem Pantonejane

    SvarSlett
  3. jeg elsker nettshopping selv om jeg får mye av tingene her i stavanger. Kule hyller du har bestilt deg :-)

    SvarSlett
  4. Hei ! Kjempefine ting . Kan jeg spørre hvor den grå kjolen kommer fra ? Hege :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Hege,
      Klart du kan! Den er fra Ellos, og du får den opp om du trykker på linken "Deilig høstkjole". Kanskje litt vanskelig å se siden det er to ganske like gråfarger på den vanlige teksten og linkene :)

      //Signe

      Slett
  5. Så mye lekkert!
    Jeg handler også en del på nettet. Mye fordi jeg ikke er så veldig glad i å traske rundt for å finne det jeg trenger. Det går så mye enklere å bla seg gjennom nettbutikker:)

    Ønsker deg en finfin kveld, Signe

    Klem Tonje

    SvarSlett
  6. You beguiled me, I spent money:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hihi, what did you get?

      Let me guess - the Happy Lights?
      They would look good in your place :)

      //Signe

      Slett
  7. Fiiine ønsker:)
    Deilig med høstnytt altså ♥

    SvarSlett
  8. Her var mye fint! Likte spesielt godt kjolen og gulvteppe! Loveley ;-)

    SvarSlett
  9. Nå ser jeg jo at du har lagt til link på teksten :) Veldig spent på om den kjolen er like fin som den ser ut som og om størrelsen er normal?? :) Hege

    SvarSlett
    Svar
    1. Har ikke fått den enda, men skal holde deg oppdatert ;)

      God helg!
      //Signe

      Slett
  10. Knall masse fint:) har selv siklet på masse av det. Og kjøpte åsså happylights for nånn uke sia. Syns de passe så godt nu i høstmørket:) åsså e d jo kommet en del i fine lune farge :)
    Har du kjøpt den Ikeahylla?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja har kjøpt 2 stk, de kom i posten i går! Var heldig at noen andre skulle fra IKEA og jeg kunne snike med noen småting :)

      Fin fredagskveld til deg
      //Signe

      Slett