mandag 9. september 2013

Apartment crush // Stockholm
























Bilder © Svenska Mäklarhuset


Den mest inspirerende leiligheten jeg har sett på hur lenge som helst finner man i disse dager til salgs i Stockholm. Den hvite kakkelovnen, det petroliumsfargede kjøkkenet og tregulvet. For ikke å snakke om detaljene!

Fatet med ravn på, delene av gamle keramikkdukker, håndsamlingen, slangen i glassmonter - også little Joseph da. Jeg blir så inspirert at jeg holder på å sprekke!

Se resten av de fantastiske bildene her.

En finfin ny uke til deg ★



A dreamy apartment in Stocholm. Sooo inspiring! >>> more images here.

8 kommentarer:

  1. Jeg har også sett min elsk på bildene fra denne leiligheten - leeeeekker!!;o)
    Hengte meg litt opp i den slangen i monteret, hihi...så ekte ut :-O
    Fin ny uk til deg ;o)
    -elisabeth

    SvarSlett
  2. Wow.. Nydelig!
    Skinnstolen og skapet... Elsk!!
    Takk for at du delte.
    God uke til deg :)

    SvarSlett
  3. DIGGER!
    (minus slangen!)

    Klem fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett
  4. Nydelig, så inspirerende !
    Klem Elisabeth

    SvarSlett
  5. Åååå, den som hadde hatt den kakkelovnen.... Lekkert og inspirerende. D

    SvarSlett
  6. Kakkelovn ♥
    Herlige bilder fra ei fantastisk leilighet!

    SvarSlett
  7. Stilige bilder unntatt slangen og armen og beinet og hode på nederste bilde Hihi ellers så var det fint:)

    SvarSlett
  8. Heisan Signe
    Jeg elsker denne leiligheten selv om jeg normalt sett bruker mer farger. Allikevel har kunne jeg flyttet rett inn, det hadde kanskje blitt et par puter med farger da, hi,hi!
    Glad dag til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett