fredag 7. juni 2013

feriefeber!





I år har vi planlangt sommerferien litt senere enn vanlig, så vi kan kombinere det med bryllupet til en venninne av meg på hjemreisen. Med nesten to måneder igjen å vente har jeg allerede begynt å få feriefeber!

Turen går atter en gang til vårt andre hjemland Nederland. Shopping og god mat i Utrecht eller Amsterdam, tur på stranden i Den Haag, eller bare avslapning hjemme hos svigers *gledes*

Når vi reiser til Nederland gjelder det å pakke lett, for vi finner alltid så mye å ta med oss hjem igjen at kofferten såvidt går igjen. Men disse fine tingene skulle jeg nok funnet plass til:

Kjole, sandaler og notisbok fra Zalando.no
Veske og øreringer fra Accessorize

Hva med deg? Har du også nedtelling til ferien?
Ha en finfin fredag ♥



With almost two months left until we go to Holland I already have holiday feever! *sigh*
Dress, sandals and notebook from zalando.no, bag and earrings from accessorize.com.

5 kommentarer:

  1. Kjempe fine ting! Gleder meg til ferie her også. Den blir midt i juli.
    Ha en nydelig fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. Så spennende med nederland:)
    Alltid kjekt å shoppe ekstra på tur:)

    Ha en fin dag!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Så spennende ferie og så herlige ting du viser her❤
    Ei gode helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  4. Hei på deg!
    Likte kjolen så godt!! Den kunne jeg gjerne hatt selv! Her er det nedtelling til ferie, ja, seks jobbedager igjen, så har jeg fri til 12.august:-))))
    Det blir deilig, det!!!
    Kos dere i Nederland!
    Klem Siri

    SvarSlett
  5. J'aime TOUT !!!!
    http://lesdeliresdenedj.canablog.com

    SvarSlett