onsdag 17. april 2013

pakking pågår





Ikke mye blogging på gang her om dagen, det kommer naturlig nok av at alt vi eier er på tur ned i pappesker. Her er et siste lite bilde fra stuen, før disse tingene også blir surret i avispapir *smil*

Kommer nok fortsatt til å være litt stille her inne fremover, til vi begynner å komme på plass i nytt hus. Men da lover jeg å komme sterkere tilbake { blant annet med en fin giveaway som jeg gleder meg til å dele med dere! }

Disse lyktene får jeg forresten mange spørsmål om. De er fra House Doctor, men det begynner å bli noen år siden jeg kjøpte dem nå, så jeg vet ikke om de fortsatt fins. De har imidlertid noen som ligner både på Kremmerhuset og Indiska.

Ha en finfin onsdag ♥



Everything we own are going into cardboard boxes, so naturally there is not much blogging going on these days. But I promise to make it up to you once we get settled in the new house *smile*

11 kommentarer:

  1. Hope you have a great move :)

    SvarSlett
  2. Spennende med flytting, vi er også i gang emd flytteprosessen og pakking pågår :)
    Gleder meg til å se deres nye hjem!

    SvarSlett
  3. Lykke til med pakking og flytting!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Jeg blir bare mer og mer nysgjerrig – gleder meg til å se det nye huset! =)

    SvarSlett
  5. Masse lykke til, Signe!
    Så er vi her når du er tilbake ;)

    SvarSlett
  6. Lykke til med flytting, blir spennende å se fremover :)

    SvarSlett
  7. Good luck with the move and looking forward to seeing your new home!:D

    - Marie
    allthingsmarie.com

    SvarSlett
  8. Lykke til med flytting! :)

    SvarSlett
  9. Lykke til med flytting!

    Fine bilder av herlige detaljer...

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett