mandag 28. januar 2013

Tine K spring/summer 2013












Bilder © Tine K


Korall er en farge vi vil se mye av utover våren, liten tvil om det! Både Hay og House Doctor har vist frem vårkolleksjoner med noen små korallhint her og der. Enda mer fremtredende er det hos Bloomingville - og nå sist hos Tine K.

Jeg lar meg villig vekk sjarmere og har allerede klikket hjem noen godbiter i gladfargen!
Hva med deg, blir det en korallfarget vår hos deg også? *smil*

Ha en fin ny uke!



From the Tine K spring/summer 2013 collection. Got to love coral!

3 kommentarer:

  1. I want to recreate that first photo–how gorgeous!

    SvarSlett
  2. I really like Tine K - could have almost everything in my home!

    SvarSlett
  3. Det blir definitivt korall her også! Leter nå etter billige alternativer i den fiiine fargen. Men Mood Food i korall tror jeg bare jeg MÅ ha, så får jeg heller spise litt mer havregryn;-)

    Superfin tirsdag ønskes deg, søta:-)

    Klemmer, Rosa

    SvarSlett