onsdag 24. oktober 2012

varm chai





Jeg er prøvekanin for Slik vi vil ha det innimellom, og får tilsendt noen saker mot at jeg sier min ærlige mening om produktene. Jeg har i den forbindelse testet dette duftlyset fra Me & Friends i noen dager nå, og her kommer min dom:

Produsenten lover:
♥ Alle materialer er fornybare og naturlige.
♥ Lyset er laget av 100% økologisk soyavoks.
♥ Glasset er resirkulert, og dekorert med en vakker silkedusk fra Marokko.
♥ Brenntid på 35-40 timer.

Jeg mener:
Duften er mild og behagelig - ikke for påtrengende selv om du sitter rett ved siden av det, men fortsatt så sterk at du kjennet det godt når du kommer inn i et rom hvor lyset brenner. Beskrivelsen 'varm chai' passer godt, det lukter søtt og godt med et lite hint av kanel. Mmm!

Lyset brenner pent og det soter ikke. Jeg har brent mitt i to kvelder på rad, og lyset har kommet cirka ned til silketråden, så jeg tror det holder hva det lover når det kommer til brenntid.

Alt i alt så elsker jeg dette lyset - både utseende, kvaliteten og lukten.
Two thumbs up fra meg til Me & Friends altså *smil*

Hva med deg, hva er din favoritt når det kommer til duftlys?
Ha en finfin onsdag fintfolk ♥


Love my scented candle from me & friends! Both pretty and with the sweet smell of warm chai - what more can a girl ask for? *smile*

8 kommentarer:

  1. :) Elsker duftlys, en er veldig opptatat at de ikke må sote... kanskje dette er noe for mg:))
    By the way elsker den sorte pendlendin i forrige innlegg:)))

    SvarSlett
  2. De er kjempefine, artige med tofsar på:)
    Jeg har lagt min elsk på VoluSpa, de er herlige, men akk... så dyre:)
    Kanskje dette kan bli en ny favoritt:)
    Jeg har mange Durancelys og, men de brenner jo så utrolig teit, soter masse, kommer ikke til og kjøpe de igjen...

    SvarSlett
    Svar
    1. Åh det var godt du sa! Jeg har nemlig dilla på duftlys nå på høsten og vinteren og hadde tenkt å prøve et Durance, men nå tror jeg at jeg skipper det ;)
      Og VoluSpa lukter godt, men ja de er dyre, også synes jeg ikke at innpakningen nødvendigvis passer til alt heller. De gjør seg nesten best alene :)

      Slett
  3. Fiiiiint! Det er jammen kjekt å blogge asså ;)

    Digger forresten den nye (som den gamle) layouten på bloggen din, Signe!

    Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  4. Sounds divine! I've been looking for a replacement for my favorite (now discontinued) Tocca candle–maybe this will be it!

    SvarSlett
  5. this just confirms my theory that I need more candles in my life

    SvarSlett
  6. Takk for tips. Denne har jeg ikke forsøkt ennå. Er jo en tid på året hvor det går myyye lys. :o)

    Fin kveld til deg, Signe!

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  7. really like it! thank you for the tips.. have a lovely weekend, svenja

    SvarSlett