mandag 19. mars 2012

monday morning randoms





Kilder:
Ukjent. 
Pass the Sushi
Jimmy Schönning

18 kommentarer:

  1. I love those brown and light blue flowered dishes! So beautiful!

    SvarSlett
  2. Nydelig inspirasjon på en mandag! ha en fin dag!klem Hege

    SvarSlett
  3. Så vakre foto på en mandag :)
    Ha en god ukestart!!

    SvarSlett
  4. God morgen! Nydelige bilder som alltid:)

    SvarSlett
  5. Lekkert :)

    Giveaway inne hos meg, om du vil bli med =)

    SvarSlett
  6. Å, nå fikk jeg plutselig lyst på ei svart dør...! Og blåbærmuffins.. God mandag.

    SvarSlett
  7. Lovely!! Jeg fikk også lyst på svart dør! ;)

    Ha en fin ny uke!
    Pssst; lurer på om det var deg jeg støtte på på bruktbutikken på Sortland i forrige uke?! ;)

    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det kan godt hende du! Jeg synes det var noe kjent skjønner du, men klarte ikke helt å plassere deg :)

      Neste gang så får vi hilse ;)
      Ha en finfin ny uke!

      Slett
  8. Deilige mandag mornings hos deg! :)
    Ingen fare med koppene idag, for idag begynner mitt "nye" liv, jeg har min første avtale på Friskhuset, og kjenner allerede gangsperra... ;)

    Vi får prøve senere i løpet av uka! ;)

    Kathrine

    SvarSlett
    Svar
    1. Break a leg!
      Også skal forsøke å få med meg godsakene i morgen ;)

      Slett
  9. N Y D E L I G !

    Fineste mandagen til deg : )
    KLEM

    SvarSlett
  10. ÅÅ så fine bilder!! Takk for inspirasjonen!!:)

    SvarSlett
  11. Nydelig inspirasjon :)
    Finfin mandag til deg
    klem Jane

    SvarSlett
  12. So perfect–and delicious looking!

    SvarSlett
  13. Herlig mix!
    Ønsker deg en superfin uke skjønne du:))
    Klem E

    SvarSlett
  14. LOVELY, Signe!
    Takk for deilig mandagsinspirasjon - nå er jeg klar for uka!!;)
    klemklem

    SvarSlett