torsdag 1. mars 2012

lekker oppbevaring


Med sine fine farger, romantiske ruter og festlige polkadotter kommer det kanskje ikke som noe stort sjokk på noen at jeg falt pladask for disse oppbevaringsboksene i pastell fra Kremmerhuset?

Når de i tillegg til å være lekre kan vaskes i oppvaskmaskinen og brukes både i fryseren og i mikrobølgeovnen - ja da var det ikke så mye å lure på. De bare måtte bli med meg hjem!


Det er så mye triveligere og spare på pastaen eller guacamolen som ble til overs i en av disse enn i en trist plastboks. En liten detaljer som lyser opp hverdagen *smil*

En finfin torsdag til deg som svinger innom her i dag 

Love my new food storage boxes from Kremmerhuset. Practical and just my style!

30 kommentarer:

  1. Finfine bokser!!
    Lekre pasteller også! :)

    Fin dag til deg..

    STOR
    KLEM

    SvarSlett
  2. Så stilige de var.. Lyser opp et kjøkken de der:)

    Innom på morgenkvisten for å ønske deg en fin dag!

    SvarSlett
  3. Jeg liker små ting som lyser opp hverdagen :)

    SvarSlett
  4. I stekeovnen også?? Genialt!! Takk for tipset!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja utenom lokket regner jeg med, for det er i plastikk :)

      Slett
  5. Såå utrolig cute!!
    Og du.. jeg har heller aldri
    vært noen stor fan av rosa,
    men nå merker jeg at jeg liker
    det bedre og bedre!
    I riktig tone og riktig setting er
    det jo så fint : )

    FIN torsdag til deg, Signe!

    Klem,
    Maria.

    SvarSlett
  6. Kjempefine :)

    Ha en fin dag!

    Solklem

    SvarSlett
  7. Ja litt mere innbydende enn slike kjedelige plastbokser.
    ha en fin dag
    klem

    SvarSlett
  8. Veldig søte! Eg må innom kremmerhuset i dag ;-)

    SvarSlett
  9. Det skader jo ikke akkurat at ting er både pene og funksjonelle!

    SvarSlett
  10. Søte bokser.Kan tenke meg det blir et lite smil nå når du åpner kjøleskap døren hi hi:)

    Nyt torsdag,og snart helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  11. Jeg har den rosa, og gjett om meierismøret smaker godt når det kommer fra den boksen! ;)

    Kathrine

    SvarSlett
  12. Oi fra Kremmerhustet?? hmmm skal på ønskelisten!!!

    SvarSlett
  13. Wow, I LOVE those little containers!!! I wonder if I can find them here?
    Thank you once again for your absolutely wonderful pictures: Love them all! :-)

    SvarSlett
  14. Those are cute but I'm really in to the click lock ones as they are great for transporting food to work.

    SvarSlett
  15. Nydelig! Helt enig, det er en glede i hverdagen når man har så fine ting rundt seg, prikker er jo så fint! også i kjøleskapet :O)

    SvarSlett
  16. Nydelige bileter og fargar! Hos oss er det lite pastell, så no undrar eg på om eg ikkje skal laga meg eit pastellhjørne! :)

    SvarSlett
  17. De er så søte ♥
    Mamma har de i lilla, storesøster i grønt.
    Jeg får bruke gavekortet fra Jul og kjøpe meg noen selv :)!

    SvarSlett
  18. De var kjempefine,skikkelig vår\sommerlige!! Takk for tips!!
    Fin kveld til deg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  19. Ååå, kjempefine!!! Ha en flott kveld!

    klem, Beate

    SvarSlett
  20. De er kjempefine! :))

    Nydelige bilder, som alltid:)
    Fiiin kveld til deg:)

    SvarSlett
  21. you have the prettiest stuff!

    Stop by & enter my Vedette giveaway!

    SvarSlett
  22. How perfectly darling! I can imagine they'd be adorable for ice cream!

    SvarSlett
  23. ååå disse var kjempesøte!!

    SvarSlett
  24. Så søte og fine!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  25. Disse var jo helt nydelige!! Søte og praktiske,
    en kombinasjon som ikke alltid fins i en og samme ting =)

    Gode tanker.
    Ane

    SvarSlett
  26. Hadde forresten tenkt å sende deg en mail, men får
    ikke gjort det med den linken du har liggende her
    på bloggen...

    Ane

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Ane,

      Mail kan sendes på signepling[at]hotmail[dot]com.
      Linken på toppen åpnes nok bare for dem som har outlook installert, men har lagt inn mailadressen min her:
      http://signepling.blogspot.com/p/om-meg-og-bloggen-min.html
      så det skal gå an for dere andre også å få kontakt :)

      Ha en fin lørdag!
      Signe

      Slett
  27. Så fine! Polkadotter er alltid en slager. :)

    Takk for hyggelig kommentar i NIB inlegget mitt. Pus er både sær og skjønn ja. Vidunderlig vakker pusejente er hun. :)


    Natthilsen fra Huldra :)

    SvarSlett