torsdag 29. september 2011

kryss fingrene


Det er spennende dager her i Sørliveien!
En av oss skal på jobbintervju i dag og en av oss var på jobbintervju i går og venter nå på svar.

Så kanskje blir det to nye jobber snart her i huset, kanskje blir det en - og kanskje blir det ingen.
Det er nesten rent for mye spenning kjenner jeg!

Kryss fingrene for oss - og en finfin torsdag til deg
*smil*


These are such exciting days!
One of us had a job interview yesterday and one of us are having one today.

So maybe we soon will have two new jobs, maybe one - and maybe none.
It's almost a bit too exciting!

Wish us luck - and a lovely Thursday to you
*smile*

53 kommentarer:

  1. I´ll cross both fingers and toes! :-)

    SvarSlett
  2. All the best to you, my dear friend!
    Laura@RicevereconStile

    SvarSlett
  3. oi, så spennende!!! Hauger og lass med lykke til til dere begge!!!

    SvarSlett
  4. Åh så spennende : )) Masse lykke til! Jeg krysser fingrene for dere : )

    Klem.

    SvarSlett
  5. Krysser mine fingre for dere, så spennende!
    Lykke til :)

    SvarSlett
  6. Jeg krysser fingre og tær for dere!!
    Spennende:D

    SvarSlett
  7. Lykke til!!

    Krysser fingrene:)

    Nyt dagen med sommerfugler i magen:)

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  8. uh, that is really exciting!! all my fingers are crossed for both of you!!

    SvarSlett
  9. Så spennende! Lykke til, jeg krysser fingrene for dere :)

    SvarSlett
  10. Lykke til!! Krysser fingre og tær for dere :)

    SvarSlett
  11. Det er så spennende med jobbintervju!!
    Masse lykke til.

    Klem

    SvarSlett
  12. Fingrene er krysset for dere!

    SvarSlett
  13. Fingers crossed for both of you :D

    SvarSlett
  14. Alt krysset her også!
    Ja, slikt blir ofte FOR spennende...
    Får ikke dagene til å gå liksom ;)
    Men litt deilig også... særlig hvis en får positive svar.
    Og det krysser jeg nå altså fingrene for ;)
    LYKKE TIL!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  15. Så spennende! Krysser fingrene for dere.
    Signerte kontrakt på jobb i går jeg da :D. Kjempe spennende!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  16. Good luck to you both! I hope it's good news all round! Happy Thursday, Stephie x

    SvarSlett
  17. Lykke til fra meg også - det er jo så spennende!!
    Lykke til :) Heidi

    SvarSlett
  18. Skal krysse det som krysses kan for dere ;0) Spennende!!!
    Lykke lykke til.

    Klem Jane.

    SvarSlett
  19. Så spennende! Lykke til! :)

    Kathrine

    SvarSlett
  20. Hoppas att det går bra idag och lycka till!!

    SvarSlett
  21. Jeg krysser alt jeg har av tær, knær, fingre og heder!! Må dette gå veien for dere..

    Alltid spennende med slike endringer i livet...

    Åhh...deilige kjeks som jeg brukte å spise
    hjemme hos farmor...mimre, mimre...

    Klæmmings

    SvarSlett
  22. Det var spennende tider ja!
    Krysser fingre og tær for dere!
    Smil!

    SvarSlett
  23. Så spennende! Lykke til! :) ha en super tordag! Klem

    SvarSlett
  24. I'm an optimist so I going for two new jobs ... good luck!

    SvarSlett
  25. Spennande dagar hos deg, ja:) Håpar det beste for dåke begge!
    Nyt kvelden, Signe :-)

    SvarSlett
  26. ÅÅå spennende! Her skal mannen på jobbintervju, ønsker dere begge lykke til:)

    SvarSlett
  27. Fingers crossed for both of you!

    SvarSlett
  28. Krysser fingrer her!

    Husker morgenen på mitt første jobbintervju da jeg stresset og supernervøs glemte nøklene i døra på bilen (midt i millionbyen Athen). Men det gikk bra, jeg fikk jobben og bilen ble utrolig nok ikke stjålet:-)

    Hilsen Maratonjenta!

    SvarSlett
  29. hope the interviews go well. best of luck to the both of you!

    SvarSlett
  30. krysser det som krysses kan:)
    lykke til!!!

    ine

    SvarSlett
  31. Lykke til begge to!
    ...jeg krysser fingrene med dere*smile*

    Klem klem

    SvarSlett
  32. Masse lykke til til dere begge!!!
    Nå ble jeg også spent..!!:D
    klem

    SvarSlett
  33. Ojoj så spennende! Masse lykke til, begge to!:)
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  34. Du verden, då er det spennande tider skjønner eg :) Krysser armar og bein, fingrar og tær, og så skjegler eg litt i tillegg - berre sånn for sikkerhets skuld.

    Klem Eli

    SvarSlett
  35. now, whenever I read the title of your post I try to guess what it translates as....I'm rarely even close but today I got it!
    Fingers and toes crossed for you - sounds like exciting times....fee ♥

    SvarSlett
  36. Good Luck to you both, I can't wait to hear all your news... fingers crossed!

    SvarSlett
  37. Spanande!! Håpar intervjua har gått bra, og er spend på å høyra resultata:) Klem!

    SvarSlett
  38. jeg krysser fingrene for dere begge :O)
    Veldig spennende!

    Carinaklem

    SvarSlett
  39. X fingrene for dere!!! :)

    SvarSlett
  40. Oi, så spennende!
    Jobbintervjuer er virkelig spennende greier!
    Tvi tvi og krysse fingrer for dere begge!

    klem

    SvarSlett
  41. Best of luck to both of you! You totally deserve it.

    SvarSlett
  42. Lykke til!!!
    Jeg krysser alt jeg har for dere! :)

    Takk for lån av bilde :)

    God helg!
    -Amalie

    SvarSlett
  43. Lykke til, begge to!

    SvarSlett
  44. Så spennende da! Lykke til.

    Da jeg oppdaterte blogger ødela den alle bloggene jeg linket til fra min siden - og nå husker jeg ikke hvem jeg linket til før, men jeg må alltid inn å se hav du driver med - så nå havner du (kanskje på nytt) i "høyrekolonna" mi. Liker så godt innleggene dine, så det er på sin plass å linke. Håper det er greit.

    God helg.

    SvarSlett
  45. Masse, masse lykke til!!!

    SvarSlett