torsdag 15. september 2011

gi-bort ✶ giveaway


Jeg har tidligere bare gitt bort fargesprakende ting her på SignePling-bloggen
så denne gangen vil jeg vise litt omtanke for dere minimalister der ute!
En gi-bort som er enkel, chic og helt sort hvitt!

{ og jeg er ganske så sikker på at denne godbiten passer inn i de aller fleste hjem }

Her er hva du kan vinne:
1 Holstee Manifesto Plakat (ca. 46x61 cm)
Jeg har en selv og jeg er veldig glad i den! Se et større bilde av den her.

Hvordan delta:
Følg SignePling og legg ingen en kommentar på dette innlegget.
Alle kan delta og dersom du ikke har en blogg så er det bare å legge igjen mailadressen din.

Ekstralodd: 
Link til denne gi-borten på din blogg. Bruk bildet nederst, eller lag ditt eget om du vil.
Post om denne gi-borten på din blogg eller på facebook.
Lik SignePling på facebook.

Tilsammen kan du altså sikre deg 4 lodd.
Jeg trekker en vinner 15.oktober 2011.

Lykke til! 




I have earlier only given away very colorful things here on SignePling
so this time I decided to show some love for you minimalists out there!
The price this time is simple, chic and strictly black and white!

 { and I am sure it will fit in nicely in just about any home }

What you can win:
1 Holstee Manifesto Poster (about 46x61 cm)
I have one myself and I LOVE it! Se a bigger picture of it here.

How to enter:
Follow SignePling and leave a comment on this post.
Everyone can enter and if you don't have a blog just add your e-mail adress.

Extra entries:
Link to this giveaway on your blog. Use the picture at the end of this post, or make your own.
Post about this giveaway on your blog or on facebook.
Like SignePling on facebook.

So all in all you can get 4 tickets.
I will chose a winner October the 15th.

Best of luck!



270 kommentarer:

  1. Hei, jeg vil gjerne være med på denne give away'en din :) Har ikke egen blogg så hopper over den linkingen, men liker deg på FB og følger deg her på bloggen og har lagt ut link på FB + kommentar blir da 3 lodd.
    Ønsker deg en fin dag.
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Hei! Jeg vil gjerne være med! 2 lodd på meg!:)
    Digger bloggen din. Nydelige bilder!

    SvarSlett
  3. Jeg blir gjerne med på denne flotte giwe awayen Signe! Kommentar+ følger, liker på FB, link på blogg og FB. Full pott hos meg! :)

    Ha en super dag Signe!!

    SvarSlett
  4. Can I take part from Germany as well?

    I've blogged about this poster a few months ago, because i totally love it! :D

    http://gelebt-gebloggt.co.de/2011/03/wannahave/

    :)

    SvarSlett
  5. Så kul den var :) Jeg kommenterer, linker på min blogg, liker på FB og følger deg her = 4 lodd :)
    Kjempeflott blogg du har!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  6. Give-away igjen!! Ska sei!!
    Jeg tar 3 lodd jeg - en riktig flott plakat!!
    Heidi :)

    SvarSlett
  7. Dette er den kuleste giborten jeg har sett!!
    Elsker den teksten og den sangen. Så fantastisk budskap!

    Jeg trekker 4 lodd tusen takk <3 Siw

    SvarSlett
  8. Så fiin, elsker den. Jeg tar 3 lodd søta! :D KLEM

    SvarSlett
  9. Så kul! Jeg har gjort alt, så da er det 4 lodd på meg!! Krysser fingrene jeg da!! Ha en super torsdag :=) Klem Pauline

    SvarSlett
  10. For en SUPER premie :)
    Gjett om jeg vil prøve lykken...
    3 lodd på meg!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  11. Kjempefin premie! Jeg er med!! :)
    Kommentar + følger.
    Ha en herlig dag!!

    SvarSlett
  12. Så kul premie! Den hadde passet perfekt i stuen min!
    Tre lodd - følger, liker på FB og kommentar!
    Ha en finfin torsdag!
    Klem Ellen

    SvarSlett
  13. Jag är gärna med! Två lotter till mig tack =)

    Ha en fin dag!
    Linnea - credodesign

    SvarSlett
  14. 1 lodd til meg!Krysser fingrene!;)

    Ha en strålende torsdag!
    Hilsen Ingunn
    ingunn_sundseth@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Hei Signe.
    Dette hadde passet perfekt hos meg! Jeg liker det så godt at jeg har jo dette i sidefeltet på bloggen min:)
    Jeg tar 3 lodd, linker hos meg +følger og liker deg jo fra før!

    Lykke til - til meg:)
    Klem Vivian

    SvarSlett
  16. Ganske fersk følger her på bloggen, men har allerede blitt inspirert til litt spraymaling;)

    2 lodd til meg takk! Vi trenger noen bilder på veggen i stua:)

    SvarSlett
  17. Jeg har aldri deltatt i sånn give-aways før, men digger bare den plakaten så jeg må nesten bare krysse fingra nå da! (amandasotberg@gmail.com) :)
    - A

    SvarSlett
  18. Wow, this poster is great! I want it :-)

    Have a nice day!

    SvarSlett
  19. Her krysser jeg alt jeg har, og slår til med full pott! ;)

    Det første blogginnlegget jeg leste hos deg var om akkurat dette manifestoet. Googlet ordet og kom til bloggen din!
    Og det er jeg glad for! - for her har jeg likt meg!

    Rikke!

    SvarSlett
  20. HEiiiii jeg er følger - og elsker den plakaten - vil gjerne vinne!!!
    Tone

    SvarSlett
  21. Dette har jeg lyst på..Jeg gjør alt..så 4 lodd på meg da..
    Klem:)

    SvarSlett
  22. Hei,
    Denne plakaten har jeg lyst til å ha på veggen hjemme. Denne treffer midt i blinken. Har lenket til deg fra bloggen min og lagt meg til som følger.

    SvarSlett
  23. I love this manifesto and I need to read more closely . This should be mine:) and I also use this cute picture on my blog. It was so good...

    SvarSlett
  24. OK, I'm in. Anyway, I love this poster -- and these words to live by.

    Good idea.

    SvarSlett
  25. Ai ai ai.. herlig! 3 lodd til meg, takk ;)

    Kjempegod dag til deg! Klem.

    SvarSlett
  26. Fabulous, I'm in!
    And I'm a facebook stalker too.

    SvarSlett
  27. Jeg er meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeed, 2 lodd til meg da:-)
    Denne plakaten hadde passet PERFEKT inn som meg!!

    *krysser fingrene*

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  28. Det er så gøy med giveaway! Fiiin premie også!
    Jeg prøver lykken med tre lodd.
    Smil fra Dina!

    SvarSlett
  29. Jeg har to lodd og krysser fingrene: )

    SvarSlett
  30. Hi Dear,
    oh, what a wonderful poster and a great Give-away!!!!
    I´m in :-)!
    Have a nice day,
    Yvonne

    SvarSlett
  31. oh by now i am wondering if i’ll ever win anything... but here i am i’d really love this one.. such an inspirational poster! i might just go and buy it!!
    xo sandra

    SvarSlett
  32. Dear Signe,

    congratulations on this lovely give away!

    I was very surprised to have read your comment about you still not having received your parcel/thick envelope??

    It was also in my intention to ask you, as I hadn't heard from you, which seemed a little strange as I know you are happily expecting it.

    I'm writing you a mail with details, including the address used, in case some mistake was done.

    I'm so sorry!

    SvarSlett
  33. Så fin premie! 2 lodd til meg, takk :)

    SvarSlett
  34. Kult! Er følger og vil absolutt vinne! :D God helg (etterhvert)!

    SvarSlett
  35. Oh yes, jeg er med :0) 4 lodd på meg :0)

    Klem Jane.

    SvarSlett
  36. Klart jeg må bli med :) Tar tre lodd:)

    SvarSlett
  37. Fin plakat! Må sjølvsagt vere med på trekninga:) 3 lodd til meg, takk!

    SvarSlett
  38. Hei Signe
    Den plakaten vil jeg gjerne ha. Liker den kjempegodt. Liker deg irl, på fb og følger bloggen din OG kommenterer - blir det tre eller fire lodd på meg da? ;))
    Med vennlig hilsen Tove
    tovemarietollan@gmail.com

    SvarSlett
  39. Hei!

    Superfint!

    4 lodd til meg! :D

    SvarSlett
  40. Så moro!!! Blir det to eller tre lodd på meg tro? Jeg følger deg, liker på FB og kommenterer i hvertfall :)

    KLEMMER

    SvarSlett
  41. Count me in please!!

    I just love love that poster <3

    And 3 tickets for me thanks :)

    Greetings from Finland, Sinikka

    s1masterton@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Helig herlig :O) Jeg tar 4 lodd. Nydelige premie :O)

    Carinaklem

    SvarSlett
  43. Fiiin!
    Kommentar, følger og link, blir vel 3 lodd det;)
    Klem

    SvarSlett
  44. Jiiiises den hadde vore noko¨å hatt her i svart/kvitt heimen! Da tek eg glatt 4 lodd og håper på det beste;)
    Kristine

    SvarSlett
  45. oh - the picture ist ABSOLUTELY GORGEOUS!!! I like it so much - I love the written word, it is so strong - flows directly into our souls.

    I LIKE you - here, on facebook and everywhere :-)

    Nora

    SvarSlett
  46. Jippi, ja!! Jeg vil vinne denne :) Akkurat hva jeg ønsker meg, og jeg trenger litt mer på veggen.

    Jeg tar 3 lodd.

    klem Nina

    SvarSlett
  47. A very inspiration poster indeed.

    e

    SvarSlett
  48. Love this poster! Count me in!

    SvarSlett
  49. I love this sign! Every time I see it on your blog I reread it!

    SvarSlett
  50. Your giveaways are always so thoughtful, I'm happy to take part of it :)

    Eliise
    eliise_090@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Den er bare sååå fin! Jeg var faktisk helt sikker på at jeg hadde lagt meg opp som følger her på bloggen din, men det hadde jeg ikke... Men nå er det gjort - jeg følger deg både her og på facebook, så 2 lodd til meg. Krysser fingrene og håper på det beste :-) God helg til deg! Klem; Heidi

    SvarSlett
  52. Denne fine Gi bortén er jeg med på:)
    Trekker 4 lodd... tvi tvi

    Go helg til deg!

    Hanne=)

    SvarSlett
  53. Jeg tar 1 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  54. Ye-haw! I love this poster.

    SvarSlett
  55. I am a liker on Facebook :D

    SvarSlett
  56. Å den där postern är ju så fin och skulle passa alldeles utmärkt på min vägg i vardagsrummet som är precis nybyggd. 4 lotter blir det här!

    Tack annars för en superfin och inspirerande blogg!

    SvarSlett
  57. Jeg tar tre lodd :)

    SvarSlett
  58. I follow and I like on facebook!

    SvarSlett
  59. Flott plakat! Jeg vil gjerne være med og tar to logg, link på bloggen min og kommentar her.

    SvarSlett
  60. ajaja! nydelig premie
    jeg rusker til meg tre lodd og tviholder på dem og satser på at ett av dem er vinnerloddet! :)

    riktig god helg og klem fra
    Åpent hus

    SvarSlett
  61. Så fin plakat!
    Jeg følger, kommenterer, liker på fb og linker på min blogg. Hva blir det, 3-4 lodd.
    God helg!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  62. I don't normally enter giveaways, because I never win them.. but that print is great, so what the heck! :]

    SvarSlett
  63. HEj
    Jag är väldigt gärna med och tävlar om den fina postern.
    Jag länkar hos mig. Följare är jag redan.
    kram Malin

    SvarSlett
  64. ååå..plakaten var bare kjempekul!! Jeg vil veldig gjerne være med:)
    2 lodd!

    SvarSlett
  65. Superfin plakat!
    Jeg vil gjerne være med!
    3 lodd til meg!

    SvarSlett
  66. Hei, jeg vil gjerne være med på denne give away'en din :) Har ikke egen blogg så hopper over den linkingen, men liker deg på FB og følger deg her på bloggen og har lagt ut link på FB + kommentar blir da 3 lodd.

    Ønsker deg en fin dag.
    Eirin Pauline Baustad
    eirin.pauline.baustad@vikenfiber.no

    SvarSlett
  67. Wow, i really love this poster! For entering;

    -I already follow your blog.
    -I liked SignePling on facebook

    Have a nice weekend! :)
    Oh and; i have a blog but i don't use much, so it's better if i give my e-mail address:

    gmelisb@gmail.com

    SvarSlett
  68. Denne ønsker jeg meg! 3 lodd til meg! Ønsker deg en fin søndag videre :-)

    SvarSlett
  69. love it- please count me in- I of course follow.

    SvarSlett
  70. så gøy premie!
    3 lodder på meg :)
    Liker på fb, kommentar og så klart følger eg denne fine bloggen! :)

    Ha ein fin søndag!
    Klem Helene

    SvarSlett
  71. Vilken fin blogg, jag som också älskar pastellfärger! Jag vill gärna vara med o tävla om den fina postern. Jag börjar med 2 lotter ifall jag inte lyckas att länka bilden ovan! :)

    Kika gärna in hos min nystartade blogg!
    Kram Jenny

    SvarSlett
  72. Så fin giveaway!! Klart jeg vil bli med ;) 2 lodd på meg!!

    Klem

    SvarSlett
  73. Heisann. Denne har jeg siklet på lenge. Er følger og linker til giveawayen din. Ha en magisk dag! Klem fra meg.

    SvarSlett
  74. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder. Fast læser, kommentar + link.

    SvarSlett
  75. Så fin give away! Jeg trekker 4 lodd å håper på litt vinnerlykke! :)
    Følger deg jo fra før, men nå liker og linker jeg også! ;)
    Håper du har hatt ei flott helg!
    Klem

    SvarSlett
  76. I LOVE this poster! I'd love to hang it on my living room! Weel, here what I did:

    - post about the giveaway on my blog (http://busywomanstripycat.blogspot.com/2011/09/giveaway-at-signepling-holstee.html)
    - linked in my blog and facebook
    - I'm already a follower here
    - I like SignePling on facebook

    Well, I hope I'll get lucky this time!
    all the best
    rita

    SvarSlett
  77. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  78. Hei!!
    Så fin give-away, og ikke minst FIN BLOGG!! Jeg vil gjerne være med i trekningen av plakaten og trekker 4 lodd - hjertelig takk.
    Klem, Sølvi :-)

    SvarSlett
  79. Love it! :)

    I'm following SignePling and this is my comment :)
    I linked and posted about this giveaway on my blog: http://s-sentido.blogspot.com/2011/09/giveaway-signepling.html
    I like SignePling on facebook.

    *
    Vera

    SvarSlett
  80. Hei igjen,

    Glemte å si fra at jeg liker deg på Facebook

    SvarSlett
  81. Tre lodd til meg. Bloggen din gir meg mye inspirasjon, og den plakaten er det flotteste jeg har sett på lenge. Vakker. Den vil jeg virkelig gjerne vinne. :)

    Hilsen Katrine.

    SvarSlett
  82. Hei! Så flott give away! 3 lodd på meg. :)

    SvarSlett
  83. Jag vill väldigt gärna vara med och pröva lyckan. :)

    Vänliga hälsningar från Karin i Körsbärsgården.

    SvarSlett
  84. Oj, har jeg glemt å melde meg på denne fine give away'en?! Kjempefin plakat! Tre lodd på meg. :)

    SvarSlett
  85. Yes, please! Would love to win this print!x

    SvarSlett
  86. Blir gjerne med og tar ett lodd:) Give away inne på hos meg også hvis du har lyst til å delta

    SvarSlett
  87. gfc follower micia
    micia@email.it
    thanks for this giveaway
    I put your banner in my sidebar blog http://parlarescrivendo.blogspot.c

    SvarSlett
  88. Thanks for opportunity!!!:)
    email maison-@hotmail.it
    GFC: catymariposina
    I like on fb,name : caterina mariposina
    Post on sidebar (side 1)
    http://papaverierose.blogspot.com/
    Post about giveaway: http://papaverierose.blogspot.com/2011/09/giveaway-da-signe-pling.html

    SvarSlett
  89. Wonderful! Please count me in, thanks!
    ap_lemos at yahoo dot com

    SvarSlett
  90. Hei, så spennende! Jeg tar 2 lodd jeg :-)

    SvarSlett
  91. Den posteren har jeg lett etter! Hvis jeg ikke vinner den vet jeg hvertfall hvor jeg kan få tak i den nå ;) 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  92. Eg e me ;) Denna va kul ;)
    Kommentar og følger ;) + liker FB siden og linker til deg på min blogg ;)

    SvarSlett
  93. kjempe flott plakat - har ikke sett den før - og bloggen din - fant jeg også i dag - har laget et innlegg om give awayen til i morgen - og så har jeg lagt meg til som følger - gleder meg til å komme tilbake - hvor mange lodd ble det???
    ;-)

    SvarSlett
  94. Ett lodd til på meg:D

    SvarSlett
  95. Hmm - får ikke lastet ned bildet ditt... Er det noen triks?

    SvarSlett
  96. Så fin premie! Jeg blir gjerne med:)
    Følger, kommentar og liker på Facebook, det er vel 3 lodd?

    SvarSlett
  97. Jeg vil gerne vinde den fine plakat! Jeg deltager med 3 lodder!

    Hilsen Mia

    http://makvaerket.blogspot.com/

    SvarSlett
  98. jeg trekker to lodd ut fra den store hatte med allerede 100 trukket lodd :) men kanskje lykken står meg bi, plakaten er iallefall nydelig ♥

    SvarSlett
  99. Jeg fant deg inne på bloggrollen hos Frk.Kastås, falt for navnet Signe Pling og gikk inn for å titte. Deg vil jeg gjerne følge videre, så da blir det et lodd i samme slengen, da!
    Fantastisk søt pus du har!

    Ha en finfin høstdag!

    SvarSlett
  100. kjempeflott blogg :D legger meg til som følger, og ønsker også å ta et par lodd.
    ha en strålende helg !

    SvarSlett
  101. 3 lotter för mig i denna tävling! :)
    *håller tummarna*

    SvarSlett
  102. Åh, den hadde passet flott hos oss! Jeg trekker 3 lodd og krysser fingre! :)

    SvarSlett
  103. ahh denne har jeg ønsket meg lenge, hvor er den å få kjøpt? Jeg får vel håpe å vinne den først:) 2 lodd på meg:)

    SvarSlett
  104. Kjempe fin!! Jeg tar to lodd og krysser fingre og tær! Jeg har ikke egen blogg enda, men det kommer :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  105. Jeg ELSKER den plakaten og vil selvsagt gjerne være med på din fine give away! Trekker 3 eller 4 lodd, alt etter hvordan du regner, siden jeg allerede er følger ;)

    SvarSlett
  106. Det er ikkje alltid ting fell i smak hos både meg og min meksikanske mann, men DENNE plakaten gjer det. Eg tek tre lodd og krysser fingrane!

    SvarSlett
  107. To lodd for meg ;o))))
    Klemmer Elisabeth ;o))))

    SvarSlett
  108. jippi.. jeg prøver lykken! :)

    SvarSlett
  109. 3 lodd til meg! :) Superfin plakat - håpar eg er heldig! ♥ Fiiiine bloggen din! Headeren er berre superlekker. Klem Lina

    SvarSlett
  110. Jeg vil gjerne være med, med to lodd:)

    SvarSlett
  111. jeg vil være med!!!! nydelig premie. følger + kommentar fra meg!

    SvarSlett
  112. Vil gjerne være med på gi borten din.
    Tar 2 lodd jeg da :)

    SvarSlett
  113. Heisann! jeg er selvfølgelig med, det bildet har jeg veldig lyst på :-) Jeg er fast følger, kommentert har jeg og så liker jeg deg på facebook! Ha en super kveld! Klem

    SvarSlett
  114. Jeg er gjerne med :) 4 lodd tar jeg. Bra med en påminnelse - jeg hadde glemt det :)

    SvarSlett
  115. Hurra, for en flott premie du lodder ut!
    Her trekker jeg gjerne 4 optimistiske lodd og venter i spenning :)

    klem,
    Mari Ann

    SvarSlett
  116. Hvor er den smuk! Vil gerne deltage med to lodder :)
    Vh. Line

    SvarSlett
  117. Hei :)
    Fin blogg!
    Jeg vil gjerne delta med et lodd :)

    Laura
    lauraigarden@hotmail.com

    SvarSlett
  118. Hei :) Flott blogg. Og utrolig fin gave. Melder meg på med ett lodd og krysser fingrene :)

    Monica
    monicavdfehr@hotmail.no

    SvarSlett
  119. Utrolig fin blogg som jeg har lagt til favoritter og kommer til å følge videre :)

    aikiostine@yahoo.no

    SvarSlett
  120. Hej!

    Vill gärna vara med och tävla om denna underbart fina tavlan!
    Har gillat din blogg på facebook och länkat på min blogg. 3 lotter då väl??
    Hoppas på tur...

    Jennie

    SvarSlett
  121. Flott gevinst som passer perfekt inn i Sweet Chili hjemmet:) Jeg er klabert med;) Trekker 3 lykkelodd: følger, kommentar og liker på fb.
    Tvi, tvi til meg;)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  122. Ååååå så fin premie! Jeg er med! 4 lodd,takk :-) :-)

    SvarSlett
  123. SÅ gøy :) Jeg slenger meg på, og håper vinnerlykken er med meg ;)

    SvarSlett
  124. very cool print - I love the black and white!

    SvarSlett
  125. Jee, dette vil jeg være med på! Har ingen (aktiv) blogg, men liker deg på facebook :)

    Krysser fingre og tær for litt vinnerlykke jeg nå!

    //Kaja
    kajamelhus@gmail.com

    SvarSlett
  126. 2 lodd til meg! Kjempefin premie!!

    SvarSlett
  127. Utrolig kul premie!

    Jeg tar to lodd!
    Link på min blogg
    Kommentar + er følger fra før:)

    Tvitvi!
    klem

    SvarSlett
  128. Jippi :) Jeg vil gjerne være med. Det blir vel med 3 lodd det. Kommentar, Liker på facebook og følger - eller er det 2 lodd :) Samme det ;) Veldig koselig blogg du har. Denne skal jeg følge framover.
    Klem

    SvarSlett
  129. Jeg følger deg og er med. Begynner med ett lodd, så kommer jeg innom etter flere:)

    SvarSlett
  130. kjempefin blogg og super premie :-) 3 lodd til meg! mvh/line.idriz@gmail.com

    SvarSlett
  131. Kjempefin plakat OG blogg! Jeg er med, to til meg da :-)

    SvarSlett
  132. Kommentar, følge blogg og like på FB skulle gi meg 3 lodd :) Du har forresten en kjempefin blogg med masse fine bilder og mye inspirasjon å hente. Og denne plakaten er helt utrolig kul.

    SvarSlett
  133. Glad for jeg oppdaga bloggen din! Gleder meg til å følge deg videre.
    jeg tar to lodd og krysser fingrene for at vinnerlykken er med meg=)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  134. Å, fantastisk premie! Den plakaten har jeg ønsket meg lenge <3

    2 lodd til meg, kommentar og facebook :)

    SvarSlett
  135. heia!
    Dette blir jeg med på og trekker ett lodd. Super flott blogg du har. Og det bildet/plakaten er såå fin.
    Lykke til videre.
    mamma_tilt_re@hotmail.com
    ingrid

    SvarSlett
  136. Jeg vil gjerne være med!! Så utrolig fin plakat!
    Jeg kommenterer, følger, og linker = 3 lodd.
    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
  137. fru.Lærum28/9/11 14:17

    blir gjerne med på dette :-)

    SvarSlett
  138. Jeg vil gjerne være med :)
    Nydelig plakat :)

    Hr ikke blogg, men min mail er: clbp1982@gmail.com

    :) Christine

    SvarSlett
  139. Jeg kommenterer og linker, og antar det blir to lodd. Flott premie! :)

    SvarSlett
  140. Oh YES!!!! Er veldig med på denne :) Satser på å ha trukket vinnerloddet med mine 2 lodd.

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  141. Åh, så flott premie! Trodde jeg var følger hos deg alt, men det var jeg nok ikke.. før nå ;).Jeg tar 4 lodd og krysser fingrene.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  142. Herlig bilde! Kunne ønske det ble mitt:) Jeg følger deg, kommenterer og linker!
    Klem fra Bird♥

    SvarSlett
  143. Flott giveaway og ikke minst blogg!!
    Jeg følger deg og legger igjen denne kommentaren:-) Altså 2 lykkelodd!!!

    klem Bodil

    SvarSlett
  144. følger og elsker plakaten!

    SvarSlett
  145. Åhh den plakaten er så fiin og full av kloke ord! Jeg tar to lodd og krysser fingrene. Klem fra meg (maya_flem(krøllalfa)yahoo.no)

    SvarSlett
  146. Hei på deg!

    Jeg følger deg fra før da, kommentar og linke (3 lodd) :)
    Herlig plakat!

    *Krysse fingrene*

    SvarSlett
  147. Den plakaten har jeg lyst på :-) Følger selvfølgelig den fine bloggen din, og kommenterer.

    SvarSlett
  148. 1 lodd på meg :-)

    Katrine_M_90@hotmail.com

    SvarSlett
  149. Heihei! Kjempe flott give away! Er med! :D
    3 lodd på meg. Hilsen Kristina

    (www.kviskre.blogspot.com)

    SvarSlett
  150. Følger, kommentar og facebook, tre lodd på meg. Råflott plakat da! *krysse fingrene*

    Så flott blogg :)

    SvarSlett
  151. Hei, jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :) Jeg tar et lodd. Klem

    SvarSlett
  152. Oi! Denne plakaten var fiin!
    Jeg legger meg til som følger, og tar 2 lodd:)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  153. Elisabeth Vatne28/9/11 20:08

    Vise ord og nydelig typografi, slikt smelter et designerhjerte :) Jeg hiver meg med i kampen med to lodd!

    SvarSlett
  154. For en fantastisk premie! Jeg vil gjerne slenge meg på!!! Fin blogg, forresten:)

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  155. Flott premie, krysser fingre for mine to lodd.

    SvarSlett
  156. Nydelig plakat!
    Jeg tar 3 lodd: følger deg på bloglovin, link på egen blogg og liker signepling på facebook
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  157. Hello :)
    I found here by accident but I know that I would stay here for a long time. I like you on facebook, I have you on my blog and now I will leave a comment.Maybe I will have a luck...

    from Poland
    Joasia

    SvarSlett
  158. ..jeg prøver lykken, og trekker 2 lodd!

    SvarSlett
  159. Jeg er med! Tre lodd på meg:)

    SvarSlett
  160. Juhuuu, stilig :)
    Tar 3 lodd? Følger, kommentar og liker på fb :)

    Klem Anita

    SvarSlett
  161. Kjempestilig plakat, ønsker meg en sånn en :))
    2 lodd trekker jeg.

    SvarSlett
  162. Lenker gjerne til deg Signe :)
    I'm in!

    SvarSlett
  163. Åja, kanske ska si hva jeg gjorde:
    Bloglovin
    Twitter
    Facebook lenk + like
    Bloginlegg

    Sånn ja!

    SvarSlett
  164. Kjempekult bilde! Blir gjerne med! Tar 2 lodd jeg:) Klem Julie

    SvarSlett
  165. Super give-away:-D To lodd til meg

    SvarSlett
  166. Deltar gjerne! Stilig plakat! Tar 1 lodd :-)

    Klem, Turid

    SvarSlett
  167. Deltar! 3 Lodd til meg da :)

    SvarSlett
  168. 2 lodd til meg-takker og bukker=)
    karin

    SvarSlett
  169. Vil gjerne være med! Ett lodd :)

    eliorset@gmail.com

    SvarSlett
  170. Blir gjerne med jeg! 2 lodd takk:)

    SvarSlett
  171. Ah, den er så utrolig fin :) Følger på BL, 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  172. Kjempeflott blogg og en kjempefin premie! Jeg vil gjerne være med på 3 lodd :)

    SvarSlett
  173. Jeg linker og liker og følger og alt sammen! :) Superfin blogg som jeg følger med på fra før. :)

    Hanne
    sivertsenhanne@gmail.com

    SvarSlett
  174. Den teksten er sååå fin og henger på tavlen på kontoret mitt på jobben! Men jeg skulle gjerne hatt en ordentlig plakat til stua hjemme! Jeg trekker 3 lodd!

    Fin torsdag fra
    Mrs Monday

    SvarSlett
  175. Denne bare falt jeg for når jeg las den inne på NIB sine sider. Og når jeg så jeg kunne VINNE den, ja da måtte jeg bare bli med!! :)

    Har vært inne på bloggen din mange ganger, men nå blir det nok oftere siden jeg har blitt følger :)

    Jeg har lagt igjen kommentar og blitt følger.
    Jeg liker siden din på facebook, og har linket til konkurransen din på bloggen min :)
    4 lodd:D

    SvarSlett
  176. To lodd til meg. Herlig plakat! Tror jeg må skaffe meg denne uansett:)

    SvarSlett
  177. Nydelig bilde! Følger deg på bloglovin nå!:)
    Hilsen Tove

    SvarSlett
  178. Heisann :-D
    2 lodd på meg (kommentar+link)

    Klem Karianne

    SvarSlett
  179. Den var kjempekul.
    To lodd på meg :)

    SvarSlett
  180. Great Giveaway and a wonderful blog! I hope I'm lucky!
    many greetings from Germany!
    Dagi

    SvarSlett
  181. Hei, jeg bli gjerne være med, og prøver lykken med 2 lodd:)

    SvarSlett
  182. For ein fin blogg!:) eitt lodd på meg..;)

    kristine_vad@yahoo.no

    SvarSlett
  183. Flott gave, og blogg :)
    Ett lodd på meg.

    spjelkis@hotmail.com

    SvarSlett
  184. Hei!

    Fantastisk blogg og flott plakat. Den hadde gjort seg på veggen hjemme. Jeg deltar og håper på vinnerlykke.

    Hilsen Eirin (eirinhovdenak@hotmail.com)

    SvarSlett
  185. Hei hei,
    2 lodd på meg :-)

    Ha en vidunderlig helg!
    Klem W

    SvarSlett
  186. Count me in! :) 4 lodd på meg!

    God fredag og god helg!

    SvarSlett
  187. Jeg er gjerne med i trekningen :)
    La meg til som følger hos deg også, følger nr. 600, ikke verst ;)
    Blir det 2 lodd det da kanskje!

    Hilsen Linda

    SvarSlett
  188. Jeg har kjempelyst til å være med i trekningen. Plakaten passer perfekt inn på bildelisten min i gangen. Lager link på bloggen min, og har veldig lyst til å følge deg videre.
    Ha en god helg.

    Klem Line.

    SvarSlett
  189. { Blogger, noen dager er du dum! }

    Hei!
    Jeg beklager å sende deg e-post på dette :P

    Jeg forsøker å legge igjen en kommentar på blogg-innlegget ditt om give-away med 4 lodd, men det skjer ingenting når jeg trykker på Legg inn kommentar. Så enten har jeg spammet deg med 3-4 kommentarer, eller så har du fått ingen. Men vil gjerne være med i give-awayen med 4 lodd :)

    Min blogg: http://www.aldariel.com/
    Mvh. Lotta Thoresen

    {Signe, for Lotta }

    SvarSlett
  190. hei Da blir det 3 lodd på meg . ny følger pluss link og kommentar.
    mvh Å

    SvarSlett
  191. Den va fin! 2 lodd til meg :)

    SvarSlett
  192. Å vad kul! Alltid önskat mig en sån!
    Skulle passa som handen i handsken i hallen.
    Hoppas på flax med 2 lotter/lodd :)

    Kram Emma

    SvarSlett
  193. Jeg vil gjerne være med i trekningen! :)
    God helg!

    SvarSlett
  194. I like i :) on fb and my blog!

    SvarSlett