fredag 19. august 2011

fineste dagen i uka


Hei fredag! Du er fineste dagen i uka du, i alle fall helt frem til søndag! *smil*

Denne helga har vi ikke planlagt stort, utenom en middag med stefar og stesøster, en liten shopperunde i byen, kanskje litt bowling eller en film, masse te og starten på 'a Game of Thrones' triologien *fryd*

Hvilke planer har du for helga?

Pssst! Ikke glem å meld deg på gi-borten min.
Gøy at så utrolig mange har meldt seg på allerede, dere er fine dere!




Hi there Friday! You are the best day of the week, at least until Sunday! *smile*

We don't have much planned for this weekend except eating out with the family, a small shopping trip to town, maybe some bowling or a movie, a lot of tea and the start of the 'a Game of Thrones' trilogy *joy*

What about you, any fun plans for the weekend?

Psst! Be sure you don't miss out on my giveaway.
  So fun that so many of you signed up for it already, you are the best!

34 kommentarer:

  1. lovely pink cup wow .....
    http://fashionstyle-pk.blogspot.com/

    SvarSlett
  2. hei & god fredag signe!
    ..siden forrige helg var bryllup
    & fotografering, fest & moro.
    skal denne bli veeeeeldig rolig :0)
    strikking, god mat....bare kos ♥
    ønsker deg den fineste helg -
    stor moaklem

    SvarSlett
  3. Åh, med dine bilder blir det iallfall fin fredag! :-)
    Planer for helga? Kommer an på været, kanskje kulinarisk byvandring (hvis ikke gubben drar på kveitetur i kveld...noe som er veldig sannsynlig), shopping og café i morgen, muligens Bø-tur og litt rødt i glasset kanskje, og lammelår på søndag... Og masse sløving.
    Tusen takk for adressen til Manifestoet, den er så "AKKURAT"! Mon tro om det ikke går fint å lage denne selv...? ;-)

    Kathrine

    SvarSlett
  4. Goood helg til deg! Finfine bilder som alltid!

    Her er det jugenfest hele helgen!
    Og med barnefri, en kald øl i hånden og masse herlig musikk, kan ikke helgen bli så masse bedre!
    Hurra!

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  5. stort smil fra meg til deg
    sola skinner og snart er det fri
    i helga blir det stort hageselskap hos venner. gleder meg!!

    håper din også blir fin
    beste hilsner fra Åpent hus

    SvarSlett
  6. Vi skal til fjells med hele venngjengen..og gleder oss stort..god mat og gode turer..
    Den fineste helg til deg:)
    Stor klem:)

    SvarSlett
  7. What a pretty picture with the magical picnic scene:)

    This weekend? I'm kinda hoping to finally visit this gallery I've been planning to see. And I'd like to load up my Pentax:D

    Have a nice weekend!

    SvarSlett
  8. Underbara bilder som alltid! Koppen är så fin. kram Johanna

    SvarSlett
  9. I love the photo you've chosen, super cute =)
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    SvarSlett
  10. Så enig med deg, Signe, fredagen er absolutt den fineste dagen i uka:) Lørdag starter med en shoppingtur til nærmeste by, og så håper jeg å få malt ferdig den siste ytterveggen på huset. Er laaangt etter skjema som følge av mye koselig feriebesøk:)

    SvarSlett
  11. Ahh:) Det er så nydelege fargar her inne på bloggen din! Likar så godt stemningen. I helga blir det litt forefallande husarbeid, og forhåpentlegvis kvalitetstid og beina på bordet med mann og born:)

    SvarSlett
  12. Ååå, du er bare så fantastisk god på både farger og bilder med herlige detaljer!!! Skikkelig sukkertøy :)

    En riktig god helg ønskes til deg!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder!! Helga blir en loppemekka for min del, samtidig som jeg leser game of thrones (herlig bok serie).
    Ønsker deg en flott helg.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  14. pretty pictures... week end is a lovely trip to the mountains... looking forward forward to some fresh air and peaceful time away :)
    have a great week end, xo sandra

    SvarSlett
  15. Have a wonderful weekend! No plans here, just a nice relaxing Sunday with the family! : )

    SvarSlett
  16. håller absolut med om att fredag är den bästa dagen på hela veckan! Heeela helgen framför sig! kram

    SvarSlett
  17. fineste fredagen,
    jeg skal i bryllup i morgen,
    utetelt og fint vær er bestillt:)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  18. Sounds like you've got a great weekend ahead of you! Have fun, Signe!

    SvarSlett
  19. Heelt enig med deg!
    Fredagen er herlig:)
    Ingen store planer for helga, foruten litt trening og husvask.. Ikke superspennende, altså;)
    Men blir kanskje en øl ute med venner i moregn kveld.
    Ha ei suuuper helg, Signe!
    Klem

    SvarSlett
  20. Hei, Signe
    Fredagene er virkelig de herligste dagene altså. Kos deg masse i kveld. Nyt dagen!
    Nydelige bilder
    Klem Tonje

    SvarSlett
  21. Sounds like a perfect weekend-enjoy every minute, darling!

    SvarSlett
  22. Hei på deg Signe :) Takk vera deg så fant eg jo Manifestoet og gjett om eg har bestilt det, pusta ikkje to gongar før det var booka heim til Stavanger, tusen takk :)

    No har nett min bedre halvdel blitt plukka opp av ein kollega og skal ut og øla seg, og her sitter eg i ein krøll i bloggestolen og koser meg :) Når minsten er lagt skal eg sjå Saras Nøkkel tenkte eg, og så kanskje Gray's frå tirsdag som eg ikkje fekk med meg. Ah, herlige herlige fredag.

    Du tar berre heilt fabelaktige bilder, blir glad inni meg når eg ser på dei. Ha ei nydelig helg.

    Klem Eli

    SvarSlett
  23. Oh geez, Game of Thrones is beyond amazing. I am reading the second book right now and cant put the thing down. Have a great weekend!

    SvarSlett
  24. ELSKER fredag!!!
    Gooood helg :)

    Klem Nina

    SvarSlett
  25. Åja - fredag er herlig! <3 Fredag kveld er favorittkvelden min. Da kryper jeg opp i sofaen. :) Og min plan for helgen er bryllupsfest med vikingtid/middelaldertema! Det blir gøy (ikke jeg som skal gifte meg, da, men et vennepar!)

    SvarSlett
  26. Hei igjen... eg gløymde å spør i stad, men sånn som det grønne feltet med tekst i som du har i kollasjen over - korleis får du det til? Det er så fint :) Er det nåke photoshop greier kanskje?

    Klem frå overhodet-ikkje-tekniske-Eli :)

    SvarSlett
  27. i'm not doing much this weekend. just relaxing and enjoying the end of the summer! :)

    have a good one!

    SvarSlett
  28. Enjoy A Game of Thrones! Have you read the books? There are actually 5 books so far - they are very good!

    SvarSlett
  29. That sounds like a wonderful weekend ... I'm having a quiet time this weekend, but might just curl up with a DVD or book or two.
    :)

    SvarSlett
  30. wow..you have an interesting blog!! mind to visit and follow me? I'll follow you back then ;)

    SvarSlett
  31. I'm just going to relax, take some time for myself since I've been working all week.. It's been quite rainy for most of the days so mood is quite mellow, but I think I'll be happy jsut with a good book & cup of hot chocolate, maybe! ^^


    xx indie by heart

    SvarSlett
  32. *just * ^^

    SvarSlett
  33. Herlig collage :)
    Å fredag er super dagen min!
    Ha en fin helg søte deg, jeg skal studere...

    SvarSlett
  34. Håper Helgen din har vært fin! Tusen takk for at du kronglet deg inn til meg, ante ikke at det var så vanskelig :) Nå har jeg prøvd å fikse det! Tusen takk for tips! Og følging :)

    SvarSlett