fredag 8. juli 2011

arbeidsplassen min


Her ser dere et lite glimt av arbeidplassen min.
Edda Media, avd. Sortland. *smil*

Vi bruker en stor hobbyplate fra byggmakker som bord med bordben fra Ikea.
Tilsammen kom det vel på den nette sum av 600 kroner for skrivebord til to! Ikke så værst det?

Som tilbehør har jeg vasket og spraylakkert noen tomme hermetikkbokser som jeg bruker til
blomsterpotte og pennekopp. En gammel bastkurv har også fått litt hvitmaling og fungerer som
oppbevaringsplass for headset, ladere, objektiver og alt annet som er smart å ha for hånden.

Etter at vi fikk malt bordet i går så synes jeg det har blitt riktig så koselig her - og jeg trives godt med å ha et kontor med utsikt. Men jeg savner det sosiale med jentene i Oslo mang en gang i løpet av uka!

Nå er det siste innspurt og så er det jammen helg igjen *smil*
Ønsker alle som titter innom en finfin helg!


Today you get a little sneak peek into my workspace.

We have made a desk from a cheap wooden plate and some legs from Ikea.
I think we ended up paying around  77 / 110 US$ for a workspace for two! Not bad ey?

As decor I have painted a few tin cans that I use as flower pots and pen cups.
An old basket also got some paint and is now functioning as storage for my headset, 
cell phone chargers and other things that come in handy during a workday.

After we painted the table yesterday I think it looks quite cozy and I enjoy my days here. 
And of course - out the window I have the most amazing view!

Now just a few hours left of work and then it is weekend again *smile*
Wish you all a happy one!

16 kommentarer:

  1. Love the fact that you have a nail polish on your desk. That, to me, is ESSENTIAL ;-)

    SvarSlett
  2. your desk is much much much better than mine!!! :D

    wish you a happy day too...

    kisses hugs ♥

    SvarSlett
  3. Nå ble jeg inspirert til å gjøre det litt koseligere på arbeidsplassen min også:) Må vel gå til innkjøp av litt stash på eget budsjett - er fortsatt mye grått og brunt kontorutstyr i offentlig sektor, gitt!

    SvarSlett
  4. fine arbeidsplassen:)
    fin helg til deg!!
    klem Tone

    SvarSlett
  5. Det så ut som en ryddig arbeidsplass:) Det er dessverre ikke så ryddig på kontoret som vi disponerer på Sortland;) Men jobben får vi gjort uansett.

    Nå har jeg langhelg, og har vært ute å jogget og resten av helgen blir total avslapping.

    God helg.

    SvarSlett
  6. your desk turned out to look great. and I love the little tin cans which you painted white, so pretty!!

    SvarSlett
  7. Fin kreativ arbetsplats. ha en fin helg. kram johanna

    SvarSlett
  8. Lakker du neglene på jobb...?!;)
    Kjempefin arbeidsplass, Signe! Der kunne nok jeg også trivdes!! Og så kontor med utsikt da... *drømme*
    Du får kose deg i dag!
    Klem, Janni:)

    SvarSlett
  9. Such a lovely space to let your creative juices flow!

    SvarSlett
  10. Darling, you desk is so lovely-I'm always bowled over by how beautiful your home is! Thank goodness the weekend is nearly here!

    xox, Lena

    SvarSlett
  11. Utrolig flott:) MAsse fine detaljer!Bloggen din er så nydelig... åh..koser meg...

    SvarSlett
  12. the tins cans you painted come out really cute. Have a lovely weekend

    SvarSlett
  13. Den kontorpulten var jammen meg laaaaangt koseligere enn min! Kjempefint du har gjort det på arbeidsplassen din! ;)

    ha en super helg, satser på at de mørke skyene som kommer inn over Melbu nå forsvinner fort så vi kan nyte enda flere flotte dager! ;)

    KLEM

    SvarSlett
  14. Du må ha et arbiedsbord for å lakke neglene ja..? Ikke verst det. Hehe ;-)
    Men det var veldig fint..det lakkebordet ditt.. hoho. Neida, jeg bare tøyser.
    Klem fra BlandetLoft

    SvarSlett
  15. Things are coming along so well :D.

    SvarSlett
  16. I love your desk and the tin cups idea is brilliant. Totally doing that this weekend...I even have a few cans at home! Hugs and kiises, sweetie

    SvarSlett