onsdag 15. juni 2011

møt monsteret


Okay. Jeg innrømmer det. Vi har kjøpt en monstersofa. Men vi liker han! Ikke mobb soffa'n min sier jeg bare!

2 sjeselonger og en toseter satt sammen til en eneste stor koselig gigant!
Han kunne hett 'Little John'. Etter en annen koselig stor krabat.

Det er om jeg var types som la navn på møblene mine! Men det er jeg ikke så klart *smil*

Bordet er ikke egentlig et bord, men en veldig midlertidig vikar i form av en kiste.
Jeg trenger nemlig en sag og sandpapir for å få ferdig det som skal bli bordet vårt! Og vinduskarmene skal nok etter hvert bli hvite. Tror jeg. Når jeg bare blir ferdig med de 372 andre pågående prosjektene mine.

Ha en finfin onsdag alle sammen ♥



Meet our new couch! I know, I know, he is a bit of a monster... 
But he is big and cozy and we like him just the way he is! If we were the kind of people inclined to name our furniture we could name him Little John. But we are not of course *smirk*

The table is not really a table at all but a chest functioning as a temp. I kinda need a saw and some sandpaper to finish up what is going to be our table! And the window sills will probably become white with time. That is when I finish the other 372 projects around here.

Have a lovely Wednesday cupcakes

32 kommentarer:

  1. Vi har også et monster, og jeg er stolt av den :) Hihi

    SvarSlett
  2. My sister in law has a similar kind of couch and its so cosy... since you sink right into it and its huge. Is yours a fabric one or a leather one? I like the wooden window sill but of course the white will go so much better with your room and furniture.

    SvarSlett
  3. Happy new furniture day! The monster looks good and Little John seems like a good and solid name for that bad boy ;-)

    PS. I'm guessing Karlstad ;-)

    SvarSlett
  4. Digg med stor sofa! Det ser ut som en sofa som er perfekt å nyte livet i. Sammen med masse fine puter. :)

    SvarSlett
  5. Oh, I love your Monster-he looks so cozy and sweet!

    SvarSlett
  6. Det finnes ingenting deiligere enn en STOR sofa!! Jeg skal i hvertfall ikke mobbe'n!!!

    SvarSlett
  7. So love to find the right furniture for my space- enjoy!

    SvarSlett
  8. I think he looks beautiful!! And quite cozy, which is most important for a couch as far as I'm concerned!

    SvarSlett
  9. The couch is beautiful! It looks incredibly comfortable and the set up is nice, not to mention the pillows are quite cute!

    SvarSlett
  10. That couch is so beautiful! You have good taste!

    SvarSlett
  11. Hehe, men fin var monstersofaen din. Og sikker deilig å krype opp i, legge seg flat i og bare dyppe av ei lita stund.

    Klem Tonje

    SvarSlett
  12. Ah. den så god ut. ønsket jeg hadde plass til en slik..
    Sov godt :-)
    Hilsen BlandetLoft-bloggen, som kommer til å sovne med etikkheftet i hånden.. (ja, siste skoleinnspurt nå..)

    SvarSlett
  13. Det så rett og slett ut som en herlig sofa!!

    SvarSlett
  14. Jeg sier JA til store monstersofaen!
    Jeg elsker min. Jeg har en grå fetter her i stua.

    Takk for så hyggelig kommentar inne hos meg.
    Det gleder mitt ♥

    SvarSlett
  15. I LOVE the couch! It looks so comfy and cozy.

    SvarSlett
  16. I love new furniture. It makes the home feel some much nicer! And the couch is quite a beauty :-)

    SvarSlett
  17. Så ut som en utrolig deilig sofa å synke ned i...
    Koselig blogg du har!

    SvarSlett
  18. The new sofa looks great - somewhere lovely to spend the evening.

    SvarSlett
  19. Tenk så mange gode venner som får plass i den!!!:D
    Synes den var fin. Og fiiine duse fargene dine!
    *liker*
    Klem til deg,Signe♥

    SvarSlett
  20. Flott sofa! Kjekt å kunne ha ein slik kjempe når det er plass til det i stova:)
    Sonja ☺

    SvarSlett
  21. Ooh, looks like the perfect napping couch!

    SvarSlett
  22. Looks lovely Signe! That couch looks so so comfy! Only 372 projects? You'll be done in no time?! Stephie x

    SvarSlett
  23. I think this monster will become a good friend !
    Regards from France...

    Pierre

    SvarSlett
  24. Ser ut som et veldig snilt og behagelig monster:) Elsker store, myke sofaer men har så liten stue i huset vårt at det begrenser seg selv, dessverre:( Nå fikk jeg lyst på ny sofa, gitt!

    SvarSlett
  25. Kjempefin sofa. Den likte jeg veldig godt!

    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den/de?

    Carinaklem

    SvarSlett
  26. Omg love your living room! I'm really wanting to redecorate my living room.

    SvarSlett
  27. Takk for raskt svar. Jeg tror det må bli en tur til Ikea veldig snart. Vi trenger virkelig en ny sofa :O)

    Jeg digger det nye designet på bloggen din :O) Det er helt nydelig! Jeg holder på med en makeover på min slik at det blir litt mer system på ting og må si at din inspirerer :O)

    SvarSlett
  28. love the couch!!! Especially the sheepskins. :]

    SvarSlett
  29. It's looking amazing! Love the sofa and cushions, all so cosy! Have a happy weekend!xx

    SvarSlett
  30. Congrats on the move and settling in! I am moving this weekend and am very, very excited about it. I love the little plate with the vases you have in these pictures-what a cute idea!

    SvarSlett
  31. Minner meg litt om sofaen vår, og jeg er kjempefornøyd med å endelig ha litt boltreplass i sofaen. Veldig fint dere har fått det der oppe i nord. Virker som at dere trives så langt også?

    Frecita`n du skriver om under her er himmelsk! Utrolig frisk og fin i sommervarmen (vel... det eneste som mangler er i grunn sommervarmen)

    Synd vi ikke ses på Glansdagen.

    klem Nina

    SvarSlett