mandag 17. mai 2010

I håret


Jeg er en av dem som bare ikke klarer å holde meg til en type sjampo, balsam eller kur. Ikke sjans! Jeg blir lei av lukten, av konsistensen og av hele håret mitt lenge før flasken er tom. Derfor har jeg alltid litt å velge mellom og her er mine absolutte favoritter for øyeblikket.

  1. Natuvive Papaya Revital - Fordi de lukter så sinnsykt godt. (Apotek1)
  2. Redken Real Control - Fordi frisøren min anbefalte dem, fordi de etterlater håret veldig mykt og medgjørlig og fordi de tar godt vare på håret. (Adam & Eva)
  3. Aussie Real Volume - Fordi de 'adds a bit of oomph' som det står på flasken! Lukter nydelig og gir masse volum, perfekt om du vil være fin men ikke nok næring til å være en hverdagssjampo. (Cubus)

  1. Aussie 3 Minute Miracle Reconstructor - Herlig hårkur du har i mens håret er vått, lar virke 3 minutter og så skyller ut. Bruker denne når jeg har tid, kanskje en gang i uka. (Cubus)
  2. Redken Smooth Down Detangling Cream - Om jeg er lat og ikke gidder å føne eller slette håret. En liten ert av denne og la håret tørke av seg selv eller sett det i strikk. (Adam & Eva)
  3. Loreal Kérastase Ciment Thermique - Varmebeskyttende krem for når jeg føner eller sletter håret. Lukter helt fantastisk av sitrus. (Adam & Eva)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar